Wciąż trwa przedsprzedaż podręczników głównych do Miasta Mgły, a my zdążyliśmy już Wam przedstawić jedną postać – Erica Woodmana, stolarza z Mythosem Łowcy z baśni i adaptacji filmowych o Królewnie Śnieżce. Dziś zatem nadszedł czas, by przyjrzeć się konfliktom wewnętrznym, z jakimi przyjdzie zmierzyć się naszym Bohaterom.

Wewnętrzne konflikty Rifterów stanowią siłę napędową Miasta Mgły. To właśnie od nich zależy, czy nasze postacie będą eksplorować swoje motywy, szukać odpowiedzi na dręczące ich pytania, czy też postanowią porzucić swoje przekonania, by pogrążyć się w… No właśnie – w czym? Czy wybiorą swoje codzienne życie, odrzucając moc płynącą z przebudzonej w nich legendy? Czy też dadzą się pochłonąć wymykającej się ludzkiemu poznaniu sile i zaczną czerpać pełnymi garściami ze swojego Mythosu?

Co więc może gryźć naszego Riftera? Z jakiego rodzaju wyzwaniami przyjdzie zmierzyć się Ericowi, Łowcy, który marzy jedynie o zaznaniu odrobiny spokoju i szczęścia? Zacznijmy może od tego…

To był spokojny poranek. Eric wstał wystarczająco wcześnie, by wypić kawę na dachu budynku, w którym mieściło się jego maleńkie mieszkanko i warsztat w jednym. Zawsze wierzył w siłę rytuałów, a budząca się w nim moc tylko wzmocniła to przywiązanie. Był ciekaw, co przyniosą kolejne dni. Dziś miał zacząć pracę w penthousie jednego z miejskich krezusów. Ta praca mogła dać mu odrobinę stabilności finansowej, warto więc było przełknąć to, że był to jeden z wianuszka adoratorów jego byłej szefowej. Dopił kawę i ruszył rozklekotanym wozem do centrum. 

Gdy tylko wjechał na ostatnie piętro szklanego wieżowca, w jego nozdrza wdarł się zapach sosnowej żywicy, a ciało przeszedł dreszcz. Stanął jak wryty, gdy zrozumiał, że to zmysły Łowcy wychwyciły nutę tajemnic wypełniających całe to piętro. Póki co kryły się przed jego wzrokiem, wiedział jednak, że wystarczy się skupić, a odnajdzie wskazówki, które zaprowadzą go dalej. STOP! Przyszedł tu do pracy, miał robotę do wykonania. O, tam, balustrada wiodących na kolejne piętro schodów miała zostać wymieniona, a na piętrze trzeba było położyć nową podłogę i zbudować w sypialni garderobę. Zrobi, co do niego należy, zainkasuje wynagrodzenie, dzięki któremu będzie mógł stanąć na nogi i tyle. Nic więcej. Nic więcej… Przechodząc koło komody poczuł wyraźniej zapach sosen. Może tylko zerknie? Przecież nic się nie stanie…

Czy Eric da się skusić podszeptom Łowcy i pozna tajemnice milionera z bliskiego otoczenia kobiety, która zniszczyła życie Erica? Czy rozwieje zasłonę Mgły, by spojrzeć na to, co może przynieść mu kilka odpowiedzi związanych z jego Mythosem? A może twardo postawi na swoim planie, by odzyskać utracone szczęście i zatrzaśnie drzwi prowadzące do niezwykłego świata Mythosów rządzących Miastem?

Co byście wybrali? Czy chcielibyście sięgnąć po moc i dowiedzieć się więcej? Czy też na pierwszym miejscu postawilibyście na to, co płynie z motywów logos Erica? Dajcie znać w komentarzu!

Karta postaci do pobrania

Gotową kartę możecie pobrać kilkając na obrazek powyżej lub wchodząc w ten odnośnik. A gdybyście chcieli pobrać pustą kartę wraz z kartami pomiaru lub inne darmowe materiały do tego systemu – koniecznie zajrzyjcie tu.

Rifter od ręki

/Autor